Opinlakeus-messut 2024

Opinlakeus-messujen järjestäjät toivottavat Sinut sydämellisesti tervetulleeksi Seinäjoki Areenalla järjestettävään monipuoliseen koulutus- ja työelämätapahtumaan!

Opinlakeus-messut 2024

Opinlakeus koulutusmessut tarjoavat jatko-opiskelupaikkaa etsiville nuorille ja aikuisille erinomaisen mahdollisuuden tutustua erilaisiin koulutusvaihtoehtoihin, sillä messuilla esittäytyy koko jatkokoulutuksen kirjo. Henkilökohtaiset keskustelut koulutuksen järjestäjien ja opiskelijoiden kanssa ovat loistava tapa saada tietoa, käytännön vinkkejä ja rohkeutta omaan ammattivalintaan.

Vuoden 2024 messut rakentuvat teemalla tulevaisuus ei tapahdu, se tehdään.

Tapahtuma:

Opinlakeus-messut 2024, koulutus- ja työelämätapahtuma Seinäjoella