1
2
3

Johtaminen, organisaatiot ja henkilöstö -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Johtamisen ja organiaatioiden tieteenalan opintojen tarkoitus on tarjota teoreettista pohjaa yrityksen liiketoiminnan luomiseen ja kehittämiseen sekä ihmisten johtamiseen. Jos haluat työskennellä henkilöstöhallinnon parissa tulevaisuudessa, saattaa henkilöhallinnon koulutus olla sinua varten. Usein työhön sisältyy myös paljon työympäristön sekä työilmapiirin kehittämistä.

Johtaminen, organisaatiot ja henkilöstö

Työelämässä selviytyminen edellyttää toimintaympäristöjen ja toimialojen ymmärtämistä sekä vahvaa liiketoimintaosaamista. Teoreettisen osaamisen rinnalla tarvitaan myös luovuutta ja hyviä yhteistyökykytaitoja. Johtamisen opinnot tarjoavat valmiuksia muun muassa uuden liiketoiminnan luomiseen sekä yrittäjyyteen, kehittämisprosessien ja projektien johtamiseen, henkilöstöammattilaisen tehtäviin ja kansainvälisissä työympäristöissä toimimiseen sekä yleisjohdon tehtäviin niin pienissä kuin suurissakin yrityksissä.

Työllistyminen

Yliopistoissa organisaatioita ja johtamista pääaineena opiskelleet henkilöt työllistyvät usein esimerkiksi henkilöstöhallinnon tehtäviin tai erilaisiin kehittämis- ja tutkimustehtäviin sekä kotimaassa että maailmanlaajuisesti. Mahdollisia ammattinimikkeitä valmistuneella ovat esimerkiksi henkilöstöpäällikkö, HR Manager, koulutussuunnittelija, Competence Manager tai henkilöstökonsultti.

Tulevaisuus

Henkilöstö ja työympäristö aiheena on hyvin ajankohtainen. Yrityksen johtamisessa korostuu nykyään henkilöstövoimavarojen kehittäminen ja käyttö. Vuorovaikutustaidot, tiimien johtaminen ja henkilöstön sitoutuminen yritykseen tulevat jatkossakin olemaan edellytyksiä menestyksekkäälle liiketoiminnalle.

johtaminen