HELBUS Helsinki School of Business

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

HELBUS Helsinki School of Business

HELBUS Helsinki School of Business on yksityinen kauppakorkeakoulu, jossa voi suorittaa englantilaisen yliopiston University of Northamptonin kauppatieteen kandidaatin ja maisterin (MBA) tutkinnot Suomessa opiskellen. Sekä alempi että ylempi kauppatieteen korkeakoulututkinto, joita HELBUSissa opetetaan, ovat University of Northamptonin virallisia englantilaisia yliopistotutkintoja.

Opiskelijakokemus

HELBUSissa jokainen opiskelija on yksilö ja pyrimme tarjoamaan yksilöllistä tukea ja ohjausta sekä opiskeluun, että uraa varten. HELBUSin opiskelijahuollossa on ovet aina auki, ja opiskelijoiden hyvinvointi on meille tärkeää. HELBUSissa on myös värikäs opiskelijaelämä, josta pitää huolta oma opiskelijajärjestömme Helbus Student Core ry. Lisäksi meillä toimii Helbus Entrepreneurship Society yrittäjyyden tukemiseksi.

Usein kysytyt kysymykset HELBUSiin hakemisesta

Miten haetaan? Hakulomakkeen avulla, joka löytyy täältä.

Milloin haetaan? Lomakkeen voi täyttää koska tahansa ja opiskelujen aloitusajankohdat löydät koulutusesittelyjen yhteydestä.

Mitä hakijalta vaaditaan? Arvioimme jokaisen hakijan tilanteen yksilöllisesti ja tärkeimpiä kriteerejä meille haettaessa on motivaatio. Meidän täytyy myös olla varmoja riittävästä englannin kielen taidosta, jonka voit osoittaa monella tapaa.

Kuinka sitovaa hakeminen on? Et sitoudu mihinkään ennen kuin olet allekirjoittanut opiskelijasopimuksen. Voit siis huoletta hakea meille koska vain, ja hyväksytyn päätöksen jälkeenkin voit vielä muuttaa mieltäsi.

Kuinka vaikeaa HELBUSiin on päästä sisään? Me uskomme siihen, että jokainen kielitaitovaatimukset täyttävä hakija ansaitsee mahdollisuuden korkeakouluopintoihin ja on opiskelijasta itsestään kiinni, kuinka hyvin hän pärjää opinnoissa.

Emmekö vastanneet kysymykseesi yllä? Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella, tai soittamalla alla näkyvään numeroon. Kuulemme mielellämme tilanteestasi lisää!

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta HELBUS Helsinki School of Business? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Runeberginkatu 22-24
00380 Helsinki