paikassa Los Angeles
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

California State University Long Beach

Los Angelesin Long Beachillä sijaitseva California State University  on klassinen amerikkalainen yliopisto, jolla on vireä opiskelijaelämä sekä mukava ja hiano kampus. California State University on luokiteltu yhdeksi Kalifornian osavaltion jotavista yliopistoista ja alueella on Kalifornian parhaat sääolosuhteet. Yliopistossa on noin 37 000 opiskelijaa noin 100 maasta, mikä luo yliopistolle dynaamisen ja vilkkaan ilmapiirin. Tässä yliopistossa yksinkertaisesti viihtyy!

Korkean koulutustason lisäksi CSU Long Beachillä pääset nauttimaan Kalifornian parhaista rannoista, varsinkin jos nautit surffaamisesta. Kun oppilaitoksenasi on “The Beach”, kuten yliopistosta sanotaan, voit luottaa 345 aurinkoiseen päivään vuodessa. Long Beach on oma vauras kaupunkinsa Los Angelesin eteläosassa. Long Beach -nimisen rannan lisäksi lähelläsi on muitakin Los Angelesin parhaista ja mukavimmista rannoista, kuten Huntington Beach, Redondo Beach ja Newport Beach Orange County.

Vilkas ja moderni kampus keskeisellä paikalla

CSU Long Beachin kampus on suuri ja mukava, johon opiskelijat ovat erittäin tyytyväisiä! Kampuksella on laaja valikoima aktiviteetteja, useita uima -altaita ja rantalentopallokenttiä. Kampukselta löytyy myös tenniskenttiä sekä suuri, erittäin moderni kutoilutila, jossa voit opiskelijana treenata ilmaiseksi. Yliopiston pyramidimainen areena on kaukaa näkyvä maamerkki. Siellä opiskelijat huutavat "Go Beach", kun on ottelun aika. Älä jää paitsi!

Opiskelu California State Universityssä

Yhteistyössä CSU Long Beachin kanssa autamme sinua hakeutumaan seuraaviin koulutusvaihtoehtoihin

• Opiskelu ulkomailla – 1 -2 lukukautta
  • Kanditutkinto –  4 vuotta
  • Maisteritutkinto – 1 -2 vuotta

Kiinnostuitko opiskelusta California State Universityssä?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Lukuvuosi

Lukuvuosi 2023

• Syyslukukausi: 22 elokuuta – 16 joulukuuta
  • Kevätlukukausi: tammikuu – toukokuu

Kurssimaksut

Kurssimaksut 2023

Opiskele ulkomailla (1–2 lukukautta)

Opiskelumaksu 12 opintoyksikölle (units) on 6800 USD / lukukausi.

Bachelor's degree (4 vuotta)

Opiskelumaksu 15 opintoyksikölle (units) on 8800 USD / lukukausi.

Master's degree (1–2 vuotta)

Opiskelumaksu 9 opintoyksikölle (units) on 7200 USD / lukukausi.

Muut maksut

• Viisumihakemus 535 USD
  • Hakemusmaksu opiskeluun ulkomailla (1–2 lukukaudeksi): 200 USD
  • Hakemusmaksu kandi- tai maisteritutkintoon: 70 USD
  • Pakollinen vakuutus: 800 USD / lukukausi

Nämä ovat California State Universityn maksuja. Me autamme sinua hakuprosessissa maksutta.

Asuminen

Yliopistolla on sekä kampuksella että sen ulkopuolella opiskelija -asuntoja, jossa sinulla on mahdollisuus asua amerikkalaisten ja kansainvälisten opiskelijoiden kanssa. Jos haluat majoituksen CSU Long Beachin kautta, ole ajoissa liikkeellä, sillä kampuksen opiskelija-asunnoille on paljon kysyntää.

Monet opiskelijat myös järjestävät asunnon itse.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Bachelor’s Degree Los Angeles
Master’s Degree (1–2 vuotta) Los Angeles
Opiskelu ulkomailla (1–2 lukukautta) Los Angeles

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us an email, and we will help you! :)

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

1250 bellflower blvd
Long Beach