Yliopiston ilmaiset verkkotutkinnot

19 kesä 2023
KYSYMYS
Löytyykö mistään yliopistokoulutusta jonka voi tehdä kotona tietokoneella ja ei maksa mitään?

Vastaus

19 kesä 2023

Moikka!

Kiitos kysymyksestäsi. Meidän sivuiltamme ei ainakaan katsomani mukaan valitettavasti löytynyt ilmaista verkkototeutusta yliopistotutkintoihin. Monimuotototeutukselle löytyi yksi ilmainen kandidaatin tutkinto varhaiskasvatuksesta. Monet tutkinnot, joissa on mahdollisuus opiskella täysin etänä ovat kansainvälisen yliopiston toteuttamia, jonka vuoksi ne sisältävät lukukausimaksuja.

Lähiopetuksen sekä verkko-opetuksen määrä vaihtelee tutkinnosta sekä oppilaitoksesta riippuen. Joillain kursseilla vaaditaan läsnäoloa enemmän kuin taas toisilla. Nykyään opiskelu on myös siirtynyt enemmän verkon puolelle ja joissain oppilaitoksissa on mahdollista katsoa joitain luentoja jälkeenpäin verkossa, mutta sivuiltamme ei löydy koko tutkintoa, jonka voisi suorittaa täysin verkon välityksellä ilmaiseksi.

Mukavaa kesää!

Ystävällisin terveisin

studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.
Näin sivustomme toimii
NÄIN SIVUSTOMME TOIMII