Kandi- ja maisteriohjelmat

Oikeustiede LL.B, Award Level

Bachelor of Laws opinnot

Suorita LL.B tutkinto Helsingissä

IOEL:n missiona on tarjota laadukasta Bachelor of Laws -tutkintoon johtavaa (myöhemmin LL.B vrt. Suomessa oikeusnotaarin tutkinto) oikeustieteellistä koulutusta Suomessa ilman raskaita pääsykoevalmistautumisia tai vuosienkin hakuprosesseja. Laadukas tutkinto kuuluu kaikille!

Miksi opiskella Englannin lakia?

Englannin lakiopinnot avaavat lukemattomia mahdollisuuksia asianajotyölle ja lainopillisille työtehtäville maailmanlaajuisesti. Suurin osa kaikista kansainvälisistä liiketoimista on Englannin oikeusopin alaista ja pohjautuu Englannin lakiin.

Kolmen vuoden Bachelor of Laws (LL.B) -tutkinto antaa hyvän pohjan toimia erilaisissa lainopillisissa tehtävissä liike-elämässä ja järjestötoiminnassa kotimaassa ja kansainvälisesti. Bachelor of Laws on oikeustieteen perustutkinto, josta voi jatkaa opintoja myös ylempään korkeakoulututkintoon (Master of Laws, LL.M eli oikeustieteiden maisteri).

Kansainvälinen koulutus

Oikeustieteen opinnot toteutetaan englannin kielellä, ja useat tiedekunnan jäsenet puhuvat äidinkielenään englantia. Englanti on kansainvälisen oikeuden ja liike-elämän kieli, joten englannin kielisistä opinnoista on sinulle paljon hyötyä tulevaisuuden urallasi. Luennot järjestetään Helsingin keskustassa viikonloppuisin, joten se mahdollistaa päivätyön opintojen ohessa.

Tutkinnon sisältö

Kolmivuotinen tutkinto sisältää seuraavat pakolliset moduulit: sopimusoikeus, rikosoikeus, oikeusjärjestelmä, julkinen oikeus, vahingonkorvausoikeus, kauppaoikeus, Euroopan Unionin oikeus, perheoikeus, oikeustiede ja oikeusteoria, vaihtoehtoinen riidanratkaisu, kansainvälinen yksityisoikeus ja kansainvälinen oikeus.

Työtehtävät valmistumisen jälkeen

Kansainvälisen oikeustieteen tutkinnon suorittaneella on loistavat valmiudet työskennellä juristina kansainvälisen kaupan alalla, tuomioistuimissa, yritysjuristeina, eurooppaoikeuden alalla sekä lukuisilla muilla nopeasti kasvavilla oikeusaloilla. Tutkinto tunnustetaan Suomessa. Ammattipätevyyden saavuttaminen edellyttää Opetushallituksen ohjeistamien täydentävien osien suorittamista.

Hakeminen ja kelpoisuus

Haku on auki ympäri vuoden.

Kelpoisuusehtona suoritettu toisen asteen tutkinto Suomessa (tai ulkomailla).

Tutkinto / todistus

Bachelor of Laws (LL.B) (oikeusnotaarin tutkinto)

Kustannukset

EU:ssa asuville lukuvuosimaksu on 4 200 € lisättynä alv:n osuus 1 008 € eli yhteensä 5 208 €.

EU:n ulkopuolella asuvan lukuvuosimaksu on 10 290 € lisättynä alv:n 2 469,60 € eli yhteensä 12 759,60 €.

Lukuvuosimaksun voi suorittaa neljässä erässä.

Lisäksi yliopiston maksuja on noin 2 100 - 2 625 € per lukuvuosi.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Oikeustiede LL.B, Award Level? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,5

Perustuu 2 arviointiin
Kirjoita arviointi
Helena S.
23 tammi 2023

Tuntuu kuin pääsisi oikeasti uralla eteenpäin. Sopimus ja oikeusjärjestelmä-opinnot ovat täydellinen tapa aloittaa urakka ja saada kosketus siihen, miten asiat pyörivät tuomiois...

Näytä lisätiedot
Kirsi H.
23 tammi 2023

Opinnot ovat tuntuneet sopivan haastavilta. Opettajat ovat ammattitaitoisia.