paikassa Chicago
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Kendall College

Haluatko opiskella hotelli- ja ravintola-alaa tai kauppatieteitä Yhdysvalloissa? Vuodesta 1934 korkealuokkaista koulutusta tarjonnut Kendall College on yksi Yhdysvaltojen arvostetuimmista hotelli- ja ravintola-alan kouluista.

Kendall College valmistaa opiskelijat  kansainväliselle uralle hotelli- ja ravintola-alan tehtävissä tai kauppatieteen alalla. Niin opetuksen sisällöt kuin oppimisympäristökin on suunniteltu kansainvälisestä näkökulmasta. Opetus perustuu laaja-alaiseen ja ajantasaiseen ammattitaitoon sekä globaaliin ajatusmaailmaan. Opinnot koostuvat yleissivistävistä teriaopinnosta sekä käytännönläheisestä opiskelusta.

Kendall Collegessa voit opiskella seuraavilla aloilla:

• Baking and Pastry
  • Culinary Arts
  • Hospitality Management
  • Business

Haluatko lisätietoa Kendall Collegen koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Kendall Collegen koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Kendall Collegelle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
A.A.S Baking and Pastry Chicago
A.A.S Culinary Arts Chicago
Bachelor of Arts in Business Chicago
Bachelor of Arts in Culinary Arts Chicago
Bachelor of Arts in Hospitality Chicago

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Kendall College? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

900 N. North Branch Street

Sponsoroitu