paikassa Alicante
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Universidad de Alicante

Opiskele Universidad de Alicantessa Espanjan kauniilla rannikolla! Saat mahdollisuuden yhdistää espanjan kielen opinnot yliopistokursseihin. Tämä on unelmayliopisto sinulle, joka nautit lämpimästä ja aurinkoisesta ilmasta!

Yliopiston kampus on vehreä ja se sijaitsee 15 minuutin päässä Alicanten keskustasta – siis aivan Välimeren sydämessä.

Universidad de Alicantessa opiskelet 30 000 opiskelijan yhteisössä. Yliopisto tarjoaa erinomaiset urheilumahdollisuudet. Kampusalueelta löytyy sisäuima-allas, kuntosali sekä squash-, yleisurheilu-, koripallo-, jääkiekko- ja tenniskenttiä.

Opiskelu Universidad de Alicantessa

Yhteistyössä Universidad de Alicanten kanssa autamme sinua hakeutumaan seuraaviin koulutusvaihtoehtoihin

• Opiskelu ulkomailla – 1 tai 2 lukukautta (espanjan kieli)
  • Opiskelu ulkomailla – 1 tai 2 lukukautta (viestintä- ja kulttuuriohjelma)

Kiinnostuitko opiskelusta Universidad de Alicantessa?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Lukuvuosi

Lukuvuosi 2023

Kevälukukausi: 30 tammikuuta – 23 toukokuuta
Syyslukukausi: 11 syyskuuta – 22 joulukuuta

Tenttijaksot aikaväleillä 29.5.–16.6. sekä 10.–26.1.

Kurssimaksut

Kurssimaksut 2023

Opiskelu ulkomailla + espanjan kieli (1–2 lukukautta)

• 18 ECTS + 6 ECTS , 2450 EUR  / lukukausi  (3 kurssia + 1 espanjan kielen kurssi)
  • 24 ECTS + 6 ECTS, 3100 EUR / lukukausi  (4 kurssia + 1 espanjan kielen kurssi)

Opiskelu ulkomailla + viestintä- ja kulttuuriohjelma (1–2 lukukautta)

• Opintomaksu 18 ECTS + 12 ECTS,  1650 EUR / lukukausi (3 kurssia + 2 viestinnän/kulttuurin kurssia, sisältää kurssikirjat)

Asuminen

Universidad de Alicante tarjoaa monia erilaisia ​​majoitusvaihtoehtoja koulun kampuksella ja sen ulkopuolella.

Yliopiston majoitus:

Kun sinut on hyväksytty opiskelijaksi, voit hakea majoitusta koulun majoituspalvelusivuston (Accommodation Service) kautta.

Tarjolla on erilaisia asumisvaihtoehtoja; voit hakea asumaan opiskelija-asuntoon (University Halls), isäntäperheeseen (Family accommodation) tai yhteisasuntoon (Accommodation in shared flat). Hakemuksen yhteydessä sinun tulee maksaa 385 euroa (85 euron hallintomaksua ja 300 euron takuumaksu, joka palautetaan poismuuton yhteydessä, jos asunto on samassa kunnossa kuin siihen muuttaessasi).

Yhteisasumisessa et saa itse valita asuntoa, vaan se valitaan sinulle tarjonnan mukaan. Jos valitsemassasi vaihtoehdossa ei ole vapaata, koulu on sinuun yhteydessä ja kertoo muista vaihtoehdoista. Jos sopivaa vaihtoehtoa ei löydy, saat talletusmaksun takaisin.

Kaikki opiskelija-asnnot sijaitsevat Alicanten keskustassa lähellä kampusta. Hinnat vaihtelevat 230 eurosta 300 euroon kuukaudessa per huone (ei sisälllä muita asumiskuluja, kuten vesi, sähkö jne.) Voit lukea lisää UA:n majoituspalvelujen sivuilta ja jättää asuntohakemuksen. Täältä löydät lisätietoa asuntohakemuksen tekemisestä.

Kotimajoitus:

Kotimajoituksessa asut espanjalaisen perheen kanssa. Koulu auttaa sinua löytämään isäntäperheen. Isäntäperheessä asuessasi pääset kokemaan espanjalaisen kulttuurin eri tavalla kuin opiskelija-asuntolassa, ja saat hienon mahdollisuuden käyttää päivittäin espanjan kieltä. Kaikki isäntäperheet asuvat Alicanten keskustassa, ja pääset kampukselle julkisilla kulkuvälineillä. Hinta on noin 25 euroa / päivä, ja se sisältää kaikki ateriat.

Etsi itse majoitus:

Yksi varteenotettava vaihtoehto on järjestää majoitus itse, ja esimerkiksi jakaa asunto muiden opiskelijoiden kanssa. Alicantessa majoittuminen on verrattain edullista. Aiemmat opiskelijat ovat löytäneet majoitusvaihtoehtoja näiden sivustojen avulla:

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Opiskelu ulkomailla + espanjan kieli (1 tai 2 lukukautta) Alicante
Opiskelu ulkomailla + viestintä- ja kulttuuriohjelma (1 tai 2 lukukautta) Alicante

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us an email, and we will help you! :)

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

San Vicente del Raspeig, Alicante
Carretera San Vicente del Raspeig s/n