paikassa Santa Monica
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Santa Monica College

Santa Monica College sijaitsee Kaliforniassa, Los Angelesin upeassa Santa Monican kaupunginosassa. Kampus on vain lyhyen kävelymatkan päässä rannalta, ja läheltä löytyvät maailmankuulut Hollywood, Beverly Hillsin alue sekä Venice Beach.

Santa Monica College tarjoaa laajan valikoiman tutkinto-ohjelmia ja kursseja, eikä opiskelemaan vaadita täydellistä lukiotodistusta. Voisiko Kalifornian paahteinen opiskeluympäristö olla sinun juttusi?

Keskeinen ja turvallinen sijainti

Suosittu Santa Monican kaupunginosa on yksi Los Angelesin turvallisimmista alueista – rento pieni alue keskellä vilkasta kaupunkia. Rannan kruunaa suuri laituri ja huvipuisto, josta moni on kuullut jo entuudestaan. Third Street Promenadelta löytyy runsaasti ravintoloita, yökerhoja, teattereita, elokuvateattereita, museoita ja mahtavat shoppailumahdollisuudet.

30 000 opiskelijan yhteisö

Santa Monica Collegessa on noin 30 000 opiskelijaa, joista kymmenes eli noin 3000 kansainvälisiä opiskelijoita. Kampusalueelta löydät kahviloita, kirjastoja, kirjakauppoja, kuntosaleja ja uima-altaan.

SMC:ssa toimii lisäksi noin 70 erilaista opiskelijaklubia, ja urheilunnälkäisille löytyy aktiviteetteja laidasta laitaan; esimerkiksi koripalloa, jalkapalloa, tennistä, yleisurheilua, uintia, lentopalloa ja vesipalloa.

Hyvä pohja jatko-opinnoille

Santa Monica College on niinsanottu community college, jossa sinun on mahdollista suorittaa kanditason tutkinnon kaksi ensimmäistä opintovuotta, eli associate-tutkinto (Associate's Degree). SMC:llä on siirtosopimus muun muassa UCLA:n ja UC Santa Cruzin kanssa, joissa voi jatkaa korkeakouluopintoja.

Monet amerikkalaiset aloittavat korkeakouluopintonsa community collegeista, joissa on huomattavasti huokeampaa opiskella kuin yliopistossa.

Opiskelu Santa Monica Collegessa

Yhteistyössä Santa Monica Collegen kanssa autamme sinua hakeutumaan seuraaviin koulutusvaihtoehtoihin

• Opiskelu ulkomailla – 1 tai 2 lukukautta
  • Sertifikaattikoulutus – 1 vuosi
  • Associate-tutkinto – 2 vuotta
  • Kanditutkinto, Bachelor’s degree in Interaction Design – 4 vuotta

Kiinnostuitko opiskelusta Santa Monica Collegessa?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Videoesittely

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Pääsyvaatimukset

Sinulla tulee olla suoritettuna ylioppilastutkinto (tai vastaava tuktinto). Kielitaidon voi osoittaa ylioppilaskokeen arvosanalla tai suorittamalla TOEFL-kielitestin.

Lukuvuosi

Lukuvuosi 2023/2024

• Syyslukukausi: 28 elokuuta – 19 joulukuuta
  • Kevälukukausi: 12 helmikuuta– 11 kesäkuuta

Kurssimaksut

Kurssimaksut 2023/2024

• Opiskelu ulkomailla (1–2 lukukautta)
    Opiskelumaksu 12 opintoyksikölle (units) on 4632 USD
  • Sertifikaattikoulutus (1 vuosi)
    Opiskelumaksu 15 opintoyksikölle (units) on 5790 USD
  • Associate-tutkinto (2 vuotta)
    Opiskelumaksu 15 opintoyksikölle (units) on 5790 USD
  • Kanditutkinto (4 vuotta)

Muut maksut

• Hakemusmaksu: 75 USD
  • Infoseminaarimaksu: 85 USD
  • Pakollinen sairausvakuutus: 1062 USD / lukukausi
  • Pakollinen terveysmaksu: 340 USD , vain ensimmäinen lukukausi

Nämä ovat Santa Monica Collegen maksuja. Me autamme sinua hakuprosessissa maksutta.

Asuminen

Santa Monica Collegella ei ole omaa majoitusta kampuksella, mutta voit saada apua SMC Housing Office -palvelun kautta.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Associate-tutkinto ulkomailla Santa Monica
Bachelor’s Degree in Interaction Design Santa Monica
Opiskelu ulkomailla (1–2 lukukautta) Santa Monica
Sertifikaattikoulutus ulkomailla Santa Monica

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us an email, and we will help you! :)

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

1900 Pico Blvd

Sponsoroitu