paikassa Leicester
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

De Montfort University (DMU)

Miten 96 % DMU:n opiskelijoista pääsee suoraan työmarkkinoille vuosittain? Miten 1000 yliopiston opiskelijaa sai tänä vuonna mahdollisuuden matkustaa New Yorkiin ilmaiseksi? Miksi DMU:n opiskelijat valitaan joka vuosi osallistumaan Lontoossa pidettävään, arvostettuun Graduation Fashion Show -näytökseen? Entäpä miksi kuuluisa suunnittelija Jimmy Choo bongataan usein kampukselta?

DMU:n opiskelijana saat mahdollisuuksia, joista et ole edes unelmoinut. DMU satsaa opiskelijoihinsa, opettajiinsa ja yritysmaailman kontaktiverkostoihin, jotta opiskelijat saavat opintojensa jälkeen vauhdikkaan startin uralleen. DMU:n kampus on yksi maailman moderneimmista yliopistokampuksista.

DMU avattiin vuonna 1870 taiteeseen ja teknologiaan keskittyväksi oppilaitokseksi. Se on sittemmin kasvanut yhdeksi Iso-Britannian suurimmista yliopistoista, jossa yli 25 000 opiskelijaa opiskelee viidessä eri tiedekunnassa.

4 syytä opiskella DMU:ssa

• DMU:n opettajat ovat maan parhaimmistoa  – yliopistolle myönnettiin juuri Gold Status hallituksen uudessa ja arvostetussa The Teaching Excellence Framework (TEF) -luokituksessa.
  • DMU:n muotiohjelmat ovat maailmankuuluja, erityisesti Countour Fashion, Footwear Design ja Fashion Buying with Merchandising
  • DMU Global -ohjelma tarjoaa ilmaisia opintomatkoja, palkallisia harjoittelupaikkoja ja erilaisia vaihto-ohjelmia
  • Leicester on yksi Iso-Britannian parhaimpia kaupunkeja opiskella ja työskennellä

Elämää Leicesterissä

Leicester sijaitsee vain tunnin junamatkan päässä Lontoosta vehreällä The Midlandsin alueella. Leicesterissä asuu noin 330 000 ihmistä, joista 40 000 on yliopisto-opiskelijoita. Leicester onkin todellinen opiskelijakaupunki! Siellä on runsaat ostosmahdollisuudet, paljon ravintoloita ja baareja sekä kulttuuritapahtumia.

Monet yritykset ovat asettuneet Leicesteriin ollakseen DMU:n teknologiakehityksen piirissä. Yliopisto ja yritykset tekevät tiivistä yhteistyötä niin tuotekehityksessä kuin markkinoinnissakin. DMU:n opiskelijoilla on tämän ansiosta ainutlaatuiset mahdollisuudet harjoittelupaikkoihin.

Opiskelu DMU:ssa

Yhteistyössä De Montfort University kanssa autamme sinua hakeutumaan seuraaviin koulutusvaihtoehtoihin

• Opiskelu ulkomailla – 1 tai 2 lukukautta / 1 vuosi
  • International Year Zero – 1 vuosi
  • International First Year – 1 vuosi
  • Kanditutkinnot – 3 vuotta
  • Maisteriopinnot – 1 vuosi

Kiinnostuitko opiskelusta De Montfort Universityssa?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Pääsyvaatimukset

Sinulla tulee olla suoritettuna lukion päättötodistus (tai vastaava). Riittävän englannin kielen kielitaidon voi osoittaa saamalla TOEFL-kielitestistä vähintään 80 pistettä tai IELTS-kielitestistä vähintään 6,0. Kielitaidon voi osittaa myös varaamalla suullisen tapaamisen DMU:n kanssa.

Jos haet Study Abroad -ohjelmaan, sinun tulee olla kirjoilla suomalaisessa yliopistossa.

DMU:lla ei ole tarkkaa viimeistä hakupäivää, mutta haku kannattaa hyvissä ajoin. Suositus on kolme kuukautta ennen opintojen suunniteltua alkua.

Lukuvuosi

Lukuvuosi 2023/24

Study Abroad sekä kandi- ja maisteritutkinnot:

• Syyslukukausi: 2 lokakuuta– 16 joulukuuta
  • Kevälukukausi: tammikuu – toukokuu 2024

International First Year:

• Syyslukukausi: 2 lokakuuta– 7 kesäkuuta
  • Kevälukukausi: huhtikuu – joulukuu 2024

Opinnot voi aloittaa joka vuosi tammi- tai lokakuussa.

International Year Zero:

• 2 lokakuuta– 7 kesäkuuta (2023)

Opinnot voi aloittaa tammi-, huhti- tai lokakuussa.

Kurssimaksut

Kurssimaksut 2023

Study Abroad (1 vuosi)
9 600 GBP / vuosi

International Year Zero (IYZ) & International First Year (IFY) (1 vuosi)
14 995 GBP / vuosi

Bachelor Degrees (3 vuotta)
Koulutuksen hinta on noin 15 250 GBP*  / vuosi, voi vaihdella hieman ainevalintojen mukaan.

Master Degrees (1 vuosi)
17 200 GBP / koko maisteriohjelma = vuosi

Stipendit

DMU tarjoaa stipendejä kansainvälisille opiskelijoille, jotka suorittavat yliopistossa kandidaatin tutkinnon.

Asuminen

DMU:n kampus sijaitsee keskeisellä paikalla, ja kaikki opiskelija-asunnot sijaitsevat joko kampuksella tai aivan sen vieressä. Pääset liikkumaan kaikkialle kävellen, mikä tekee asumisesta paitsi kätevää, myös halpaa.

DMU edustaa kymmentä eri opiskelija-asuntolaa, joista kolme on yliopiston omistamia ja hallinnoimia. Näiden lisäksi yliopiston lähellä ja ympäri kaupunkia on useita yksityisomistuksessa olevia opiskelija-asuntoloita.

Hinnat ovat edulliset, ja alkavat 85 punnasta / viikko. Täältä voit katsoa kokemuksia opiskelija-asuntoloissa asumisesta.

DMU takaa sinulle majoituksen kampuksella ensimmäisen kuukauden ajaksi. Majoitusvaihtoehdot löydät täältä:

Videoesittely

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Bachelor's Degree Leicester
International First Year Leicester
International Year Zero Leicester
Master's Degree Leicester
Opiskelu ulkomailla Leicester

Request information

Are you interested in studying abroad? Send us an email, and we will help you! :)

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Sponsoroitu