Svenska handelshögskolan Hanken

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)

Hanken – Svenska handelshögskolan

Hanken on johtava, kansainvälisesti akkreditoitu yliopisto, jolla on yli sadan vuoden kokemus kaupan ja hallinnon alojen koulutuksesta ja tutkimuksesta.

Hanken toimii Suomessa kahdessa paikassa: pääkaupungissa Helsingissä, joka tarjoaa jännittävän yhdistelmän huipputeknologiaa, muotoilua ja luontoa, sekä Vaasassa, joka on yrittäjähenkinen energiaklusterin keskus.

Hanken är ett ledande, internationellt ackrediterat universitet med över 110 års erfarenhet av utbildning och forskning inom ekonomi.

Hanken är verksam på två orter i Finland; i huvudstaden Helsingfors, som erbjuder en spännande kombination av högteknologi, design och natur, och i Vasa som står centrum för företagarandan och energiklustret i regionen.

Lähde: Opintopolku / Källa: Studieinfo

Koulutukset