Vaasan yliopisto

paikassa Vaasa (+ 2 sijaintia)

Vaasan yliopisto

Me Vaasan yliopistossa ratkomme suuria globaaleja haasteita ja luomme kestävämpää tulevaisuutta. Olemme vastuulliseen liiketoimintaan suuntautunut tiedeyliopisto.

Vaasan yliopistossa voi opiskella kauppatieteitä, tekniikkaa, hallintotieteitä ja viestintätieteitä. Meillä on yli 5000 opiskelijaa. Koulutamme vastuullisia ja kansainvälisesti suuntautuneita asiantuntijoita johtamaan muutosta. Meiltä valmistuu uudella tavalla ajattelevia ja ennakkoluulottomia suunnannäyttäjiä.

Suurin osa opiskelijoistamme suorittaa perustutkintoa eli kandidaatin ja maisterin tutkintoa tai kandidaatin ja diplomi-insinöörin tutkintoa. Jatko-opiskelijamme tähtäävät lisensiaatin tai tohtorin tutkintoihin. Tarjoamme useita kokonaan englanninkielisiä maisteriohjelmia. Voit myös opiskella avoimessa yliopistossamme tai jo työelämässä ollessasi hankkia täydennyskoulutusta.

Panostamme vahvasti koulutuksen laatuun, digitalisaatioon sekä opiskelijoiden hyvinvointiin ja ohjaukseen. Yliopistomme on tiivis yhteisö, jossa kaveria ei jätetä. Meillä on hyvä yhteishenki ja loistava ilmapiiri. Opiskelun ytimessä ovat ajankohtaiset, uusimpaan tutkimustietoon perustuvat sisällöt, teknologisten ratkaisujen hyödyntäminen ja opiskelijoiden omaehtoiset projektit.

Työnantajat arvostavat Vaasan yliopistosta saatua tutkintoa, ja meiltä valmistuneet työllistyvät erinomaisesti. Opintomme vastaavat modernin työelämän ja yhteiskunnan tarpeisiin.

Opiskelet meren rannalla aivan keskustan lähellä. Uudistamme kaunista kampustamme parhaillaan kestävän kehityksen periaatteita noudattaen. Tavoitteenamme on rakentaa kampuksestamme ajanmukainen ja kansainvälisesti vetovoimainen kohtaamispaikka, joka luo erinomaiset edellytykset tutkimukselle, koulutukselle sekä yhteisöllisyydelle ja yhteistyölle.

Lähde: Opintopolku

Katso vastaavia oppilaitoksia

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta